Головна    Учасники    Дніпропетровськ «Днепровская неделя плюс»

Дніпропетровськ «Днепровская неделя плюс»

Наклад: 36000 прим.
Рік створення: 2005
Періодичність: раз на тиждень
День виходу газети: середа
Мова видання: російська/українська
Формат: А3
Сторінок: 48 стор.
Адреса: 49069, м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, 9
Телефони: (0562) 322-666, 366-006, 366-202
Web: http://www.nedelka.dp.ua/

    Кожний новий номер газети «Днепровская неделя плюс» це щотижнево оновлена рекламна інформація. Виходить видання українською та російською мовами форматом А-3 у середу, 36000 тижневим тиражем.
    «Днепровская неделя плюс» не безкоштовна, проте має достатньо низьку ціну. Поширюється на Дніпропетровськ, Дніпродзержинськ, Кривий Ріг, Жовті Води, Нікополь, Новомосковськ, Павлоград та інші міста області.
    Як показує практика, розміщення оголошення в наш щотижневик це точне попадання в десятку. Газета виходить по середах, представляючи читачам десятки тисяч нових, тематичних згрупованих оголошень (більше 90 рубрик).
    Колектив газети робить усе можливе для швидкого і якісного розміщення оголошень. Розміщення і верстка рекламних оголошень відбувається протягом тижня з моменту подачі.
    Аудиторія читачів включає в себе практично всі вікові групи соціально-активного населення від 18 до 65 років.
Її купують і читають: студенти, кваліфіковані спеціалісти, бізнесмени, домогосподарки, а також пенсіонери. Наша аудиторія така широка, що будь-яка пропозиція у відповідній рубриці знаходить свого споживача.
Один із найбільших тиражів у регіоні каже тільки про одне затребуваність газети. У торгових мережах і у реалізаторів газета розкуповується протягом перших днів після виходу.
    Уже в день виходу можна передивитися газету безпосередньо, не виходячи з дому або офісу, знайти інформацію, яка вас цікавить, по сайту.
«Днепровская неделя плюс» має неповторний стиль, який відразу можна впізнати, має багато засобів виділення та оформлення оголошень.
    Газета постійно змінюється у світлі вимог ринку, були затрачені роки кропіткої роботи, у ході якої були проблеми, суперечки і співставлення. Нами розглядалися найприйнятніші варіанти розміщення рубрик і оголошень, щоб газета виглядала саме так, як ви її бачите сьогодні.